24 uur voor enthousiaste klanten

en medewerkers

Begrijp je wat je klanten, maar ook je medewerkers, echt willen en kun je hun verwachtingen overtreffen of zelfs overstijgen? Dan creëer je enthousiaste en trouwe klanten en medewerkers! Zij zijn zeer waardevolle ambassadeurs en promotors voor jouw merk. Zo creëer je effectief meerwaarde voor jouw organisatie. Met deze training geven Renata Beijen en Joeri Brugman je in 24 uur de juiste inzichten en vaardigheden.

 

Wat levert deze training jou op?

– Meer informatie en inzicht in de intenties van je gesprekspartners
– Tijdsbesparing
– Minder kans op verkeerde beslissingen
– Meer en trouwe klanten
– Verbetering bedrijfsimago
– Klanten worden jouw ambassadeur en promotor
– Vergroten van jouw omzet!

Inzichten en praktische vaardigheden

Wij leveren geen training in verkooptechnieken, geen verkoopcapaciteit en ook geen leads. Jouw enthousiaste klanten en medewerkers gaan daar straks namelijk voor zorgen. Wel leren we je vaardigheden aan om de lichaamstaal van je gesprekspartner te doorgronden, zodat je verkoopgesprek veel effectiever wordt. Tevens geven we inzicht in en handvatten voor het creëren van een optimale klantreis en om te excelleren in service. Zo creëer je enthousiaste klanten en medewerkers voor jouw bedrijf.

Training 24 uur voor enthousiaste klante

Klik op de afbeelding voor de trainingsfolder.

Renata Beijen

Management RB

KvK 64443973

BTW NL855668313B01

  • LinkedIn - Black Circle